Soitetuimmat

Oma musiikkimakuni on suht laaja. Jokaisesta genrestä löytyy jonkilainen helmi.
Täytynee tosin myöntää,etten ole näitä helmiä ole omalle kohdalleni löytänyt ns. "örinämusiikista". Ei sitten yhtäkään! :D 
Tosin olen lupautunut lähtemään päiväksi Tuskaan... Saas nähdä,mitä siitäkin reissusta tulee,jos se toteutuu. Ajattelin tosin pukeutua yltäpäältä pinkkiin ja turruttaa aivoni jo hyvissä ajoin,jos sinne asti päästään :D

Vaikka kaikkea muuta musiikkia voin toki kuunnella,on mulle poppi ja edm ne,mitä tulee kuunneltua kuitenkin kaikista eniten. Mulla on kausia,jolloin kuuntelen vain joitakin biisejä miltei repeatilta. Ja nyt mulla on taas sellainen kausi,että radio saa väistyä ja kuuntelen näitä biisejä,jos jotain haluan kuunnella. Välillä kuuntelen uusimpia hittejä,mutta täytyy myöntää,että joskus musamaku on jäänyt jonnekin 90 luvulle tai 2000-luvun alkuun. 

Alla on lista mun tämän hetken top 5 biiseistä,joita kuuntelen repeatilla tällä hetkellä. 






Kommentit