Ystäväkirja

Nimeni on...
Laura Elisa Nieminen. Minusta olisi tullut Saara,mutta äitini nuoruudenystävän vajaata kuukautta aikasemmin syntynyt tyttö sai nimekseen Saara,joten vanhempani päätyivät toiseen vaihtoehtoon.



Jotkut kutsuvat minua....
Rakkaalla lapsella on monta nimeä,sanotaan. Serkut kutsuivat minua pienenä Pampulaksi. Ala-asteella sain lempinimekseni seurakunnan leirillä Miki. Nuo kaksi ovat olleet sellaiset lempinimet, joita kuulen käytettävän vielä tänäkin päivänä.

Olen syntynyt...
31.05.1985 klo 09.06 Naistenklinikalla Helsingissä.


Pienenä olin varma,että minusta tulee...
Nukentekijä tai sairaanhoitaja.

Kolme parasta piirrettä minussa on...
Rauhalisuus ja ööh... en osaa kehua itteäni.

                                     

Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu...
Työt, kesäloman viettoa ja ööh... Lisää töitä? :D

Suosikkikaupunkini on....
Helsinki,Wien ja Berliini.

Suosikkibiisini tällä hetkellä on..
Alan Walkerin Faded on yks mun tän hetken lemppareista

Suosikkiravintolani ja -ruokani siellä on....
Ai kauhee. Käyn niin harvoin ulkona syömässä,joten vaikeaa valita parasta. Viimeksi äitienpäivänä kävimme Töölön Sävelessä,jossa oli muuten todella hyvät etanat! Vielä muutama vuosi sitten mun suusta ei olisi tuota kuultu! :D

Suosikkijuomani on...
Vesi ja valkkari.



Suosikkisarjani tällä hetkellä on....
Uusi Sherlock. Tosin oon kattonut kaikki kaudet mitä Netflix tarjosi. Mitäköhän seuraavaksi kattois?

Suosikkikosmetiikkatuotteeni tällä hetkellä on...
Sain äidiltä Diorin meikkivoiteen,joka parin käyttökerran jälkeen on ihan lupaava. Mulla on niin pitkät ripset,että mun ei tartte paljoa ripsaria niihin laittaa,mutta ehdottomiin suosikkeihin kuuluu Lorealin

Suosikkisovellus puhelmiessani on...
Instagram!



Mitä pakkaat mukaan matkalle?
Aivan liikaa kaikkea turhaa. KotonaKotona asuessani isä oli aina tilaamassa muuttokuormaa mulle. 
Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe?
Saatan puhua itsekseni ja aika paljonkin.
Viimeisin sisustusostoksesi?
Ööh.... En edes muista! :D Oon huono sisustamaan,vaikka kovasti haaveilen milloin mistäkin sisustukseen liittyvää. 
Viimeisin Whatsapp-viesti?
"Oho"


Paras tapa tuhlata 50 euroa?
Säästää Berliinin matkaan? Oliko liian tylsä? :D 
Bravuurini keittiössä?
Jos syömistä ei lasketa,niin varmaan tonnikalapasta! :D
Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta?
Sipsiä ja muutama dippi siihen kylkeen :) Tai sitten sipsien tilalle porkkanaa,kukkakaalta ja kurkkua. 

Kommentit